esmaspäev, 27. juuni 2016

Kui kõik ausalt ära rääkida...


Tere tulemast, digielutoa Külaline!

... siis tuleb alustada sellest, et avardaks maailma. 

Inimene on ikkagi sotsiaalne ning soovib jagada. Kes siis mida: kes kogemusi, kes mõtteid jne. Pole ka mina erand

Mõtlesin jupp aega, milline võiks olla blogi pealkiri, mis hõlmaks kõike seda, mida siin  jagada soovin.

Jõudsin järeldusele, et tasakaalukunstnik ongi see kõikse  abstraktsem väljend, mis raamid annab.  Üritame terve oma elu tasakaalustada: argiaega/puhkeaega; ärielu/tööelu; isiklikke arvamusi/peegeldatavad arvamusi; sõpru/perekonda jnejne.

Kui Inimene on sisemiselt tasakaalus, siis on ta avatud, sõbralik, usaldusväärne, lojaalne ning vastutustundlik. Ta ei hävita enda ümber, vaid loob ja toetab. Ta on Inimene, kellega koos võib luurele minna. 

Olen pea pool sajandit omandanud tasakaalustamise kunsti.... ja seda alati kuni järgmise korrani.

Postitused jagasin teemadeks: Tasakaalukunst, Varjudemaa, Elu kiirteel ja Pilk tulevikku. Need teemad on omavahel kohati ka põimunud ja ma ei hakka neid väga suure hoolega süstematiseerima.  Kui kellegil tekib huvi, et mis veel..., siis on lihtsam liikuda läbi märksõnade.

Teemad on kindlasti ajas muutuvad ja neid võib lisanduda. Tegemist on minu isiklike mõtete ja vaadetega, aga tore kui see tekitab ärtundmist ja/või vastukajasid.

Päris anonüümse Inimese tekste lugeda on ehk võõristav, sestap veidi kirjutajast: täna olen lihtsalt Inimene, kelllel on vabadus (olen ikka aus - täna on see kohustus ennekõike), valida, millega tegeleda (tõsi on, et piirangutega); ennem seda olen olnud analüütik ja tegelenud erineval tasandil läbirääkimistega; olnud nii vabakutseline lektor kui tunniandja erinevates koolides; muuhulgas teinud tööd pea kümme aastat Euroopa erinevates riikides. Mind on  kütkestanud Inimesed ja nende mõttemustrid, tegevuste ajendid. Olen sarilugeja ja lugemisvara sõltub sellest, millises meeleolus olen või millised kohustused on vaja täita.

Kõik head mõtted, ettepanekud, ideed ja terve kriitika on teretulnud!

Ja siit algabki Tee....


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kuidas ma ellu jäin

Tervitused kevadest minu armas, unarusse jäänud ajaveeb. Kevad on õhus, tuules ja päikeses, mida aina rohkem on. Kas kõik on hästi, küsivad...